Hikvision rešenja u poslovnim prostorima

Nefleksibilno podešavanje i nezgodno upravljanje bezbednošću stvaraju velike probleme za kancelarijske administratore. Osiguravanje poslovnih zgrada uz istovremeno osiguranje da se zaposleni i posetioci mogu lako kretati je najvažnije pitanje. Hikvision-ovo rešenje za situacije, za kancelarije obezbeđuje napredne kombinacije proizvoda na platformi lakoj za upravljanje, omogućavajući korisnicima da efikasno upravljaju svim bezbednosnim sistemima kao jedan, podižući efikasnost i bezbednost kancelarije na viši nivo. omogućavajući korisnicima da efikasno upravljaju svim bezbednosnim sistemima kao jednom, podižući efikasnost i bezbednost kancelarije na viši nivo.

Prijem

Izazovi

Osoblje recepcije mora brzo da odgovori na zahteve posetilaca i da vodi evidenciju koja se lako može preuzeti putem jednostavnog, laganog rešenja.

Poteškoće u balansiranju sigurnosti i pogodnosti

Poteškoće pri preuzimanju zapisa

Šta nudimo

Digitalizovano upravljanje posetiocima bez papira sa automatizovanom sinhronizacijom dozvola za pristup dodeljenim vratima, liftovima i E&E vozila, savršeno balansirajući bezbednost pristupa i gostoljubivo iskustvo posetilaca.

Upravljanje posetiocima

Prednosti
Digitalizovano upravljanje posetiocima bez papira
•Brzo pregledajte i proverite sve statuse posetilaca
• Lako pretraživanje zapisa i izvoz izveštaja
• Zaštita privatnosti putem automatskog brisanja zapisa

Sinhronizovana dozvola za pristup
• Dozvola jednim klikom za unapred dodeljene grupe nivoa pristupa vrata, liftova i E&E vozila
•Podrška za ručno ili samouslužno odjavljivanje

Karakteristike
• Registracija posetilaca, prijavljivanje, štampanje propusnica i odjava
• Sinhronizovana registracija dozvole za pristup
• Preuzimanje zapisa posetilaca i izvoz izveštaja
• Zapisi posetilaca koje konfiguriše korisnik mogu se podesiti na automatsko brisanje

 187,787 ukupno pregleda,  15 videlo danas