Optimizacija prikaza robe i maksimiziranje prihoda

ŠTA NUDIMO

Prodavci žele da znaju za koje proizvode su kupci najviše zainteresovani i koji promotivni proizvodi privlače kupce u prodavnicu. Sa tehnologijom Heat-Mapping, trgovci vide bojom označenu mapu količine vremena koje kupci provode u određenim delovima prodavnice. Ovo otkriva vruće tačke i mrtve zone, kao i koliko ljudi zapravo kupuje određeni proizvod, u odnosu na one koji samo odluče da ga pokupe dok ležerno prolaze. Slaganjem ovih podataka tokom vremena, prodavci mogu da naprave najbolji raspored artikala u prodavnici i najbolje dizajnirati ukupni izgled prodavnice.

APLIKACIJE

Hikvisionove kamere ribljeg oka snimaju panoramske slike visoke definicije na impresivno širokom području, dok funkcija toplotnog mapiranja obezbeđuje mapu u boji. Značenje boje ove mape može se koristiti kao inteligentna referenca za vaše poslovne operacije. Sa Hikvision hardverom, potrebno je manje kamera nego sa rešenjima za toplotno mapiranje drugih proizvođača. Instalacija je takođe isplativa, što ovo čini idealnim rešenjem za lokaciju kao što je nezavisni tržni centar.

Optimizacija prikaza robe

Vlasnici prodavnica mogu da koriste tehnologiju Heat Mapping kako bi videli koje su najpopularnije vrste robe u prodavnicama i gde su vruće tačke kako bi povećali verovatnoću kupovine.

Analiza promotivnih aktivnosti

Analizom toplotnog mapiranja protoka posetilacaa otkriva se popularnost proizvoda u oblasti promocije, čime se meri da li promotivna roba ili aktivnosti uspešno privlače kupce da generišu ponašanje pri kupovini.

 10,331 ukupno pregleda,  16 videlo danas