Percepcija

Optimizujte poslovanje pomoću uvida u podatke

Hikvision rešenja u maloprodajama optimizacija operacije pomoću uvida u podatke

Maloprodajne prodavnice generišu ogromne količine oflajn podataka, iz dana u dan. Veliki deo tih podataka, međutim, jedva da se koristi. Zasnovano na Hikvision-ovoj video tehnologiji koju pokreće veštačka inteligencija, sada možete u potpunosti da iskoristite vredne podatke prikupljene iz vaših klasičnih prodavnica, a zatim da vizuelizujete i koristite te podatke za poslovne uvide, obaveštajne podatke i pametnije radnje prodavnica.

Stopa ulaska – Proširite svoju svest o protoku kupaca

Stopa ulaska je kritični KPI maloprodajne operacije koji ukazuje na to gde se krije mogućnost prodaje. Hikvision nudi rešenje zasnovano na veštačkoj inteligenciji za proširene podatke o protoku korisnika sa svojom multi-inteligentnom DeepinView kamerom kako bi se olakšala sofisticirana analiza rada.

Stopa konverzije – generisana sa važećim protokom korisnika

Ova funkcija pomaže u eliminisanju nevažećeg protoka koji generiše osoblje prodavnice i ponovljenih poseta kupaca, kao i dobijanje veoma preciznog sagledavanja stvarnog protoka kupaca i stope konverzije. Posebno je koristan za prodavnice visoke vrednosti kao što su prodavnice nakita, luksuznih stvari i prodavnice automobila.

Pregled proizvoda

Analiza pravca toka zasnovana na video zapisu

U kom pravcu se kreće većina ljudi nakon ulaska u prodavnicu? Možete optimizovati izgled prodavnice tako što ćete organizovati proizvode sa visokom maržom ili promotivne aktivnosti na najpopularnijoj ruti. Nakon prilagođavanja, možete uporediti podatke da vidite da li optimizacija pravi razliku ili ne.

Analiza popularnosti područja

Analiza popularnosti područja meri efikasnost vaše promocije tako da možete da je optimizujete po potrebi. Kada prikazujete promocije proizvoda u određenom delu vaše prodavnice, možete podesiti promotivnu oblast kao zonu detekcije za kamere, dobijajući u realnom vremenu statistiku broja kupaca i vremena njihovog boravka u toj oblasti.

Toplotno mapiranje

Hikvision Heat Mapping koristi kamere ribljeg oka da generiše globalnu ili specifičnu mapu vaše prodavnice, prateći kretanje ljudi u bojama. Što je boja dublja, to je veća vrednost, što znači da je bilo više posetilaca ili su posetioci ostali duže. Ovo će vam pomoći da vidite gde su vaše „vruće oblasti“.

Analiza redova čekanja

Dugo vremene čekanja može imati razoran efekat na korisničko iskustvo. Hikvision obezbeđuje aplikaciju za analizu redova sa kamerama dizajniranim da nadgledaju redove u prodavnicama u realnom vremenu i šalju obaveštenja menadžerima prodavnica kada ima previše ljudi koji čekaju u redu.

Preporučeni proizvodi

 7,504 ukupno pregleda,  20 videlo danas