Šta je prepoznavanje lica 2.0

Dahua tehnologija prepoznavanje lica izdvaja osobine snimljene slike lica i upoređuje je sa onima u bazi podataka da bi prepoznalo identitet osobe. Da bismo bolje proširili osnovne mogućnosti FR mogućnosti izašle su nove funkcije: sprečavanje dupliciranja, izuzeće osoblja, statistika prometa kupaca.

Prednosti

Sprečavanje dupliciranja

Nudi tačan promet kupaca na osnovu brojanja lica i efikasno filtrira ljude koji su ušli više puta.                                                                                                                                                          .

Izuzmanje osoblja

Tačnim podacima o prometu kupaca na osnovu lica mogu se precizno filtrirati određeni ljudi, uključujući zaposlene i ostale osobe koje ne treba brojati.

Statistika prometa kupaca

Statistika prometa kupaca može pomoći trgovcima da izvrše analizu starosne i polne posete kupaca.

AI pretraga po učestalosti unosa

Slike se mogu odabrati prilikom pretraživanja ulazne frekvencije (veće ili jednako, ili manje ili jednako određenom broju).

Rešenja i proizvodi

Izdvajamo

· Sprečava dupliranje podataka o kupcima.
· Pribavlja tačne statistike kupaca i omogućava izvoz izveštaja.
· Podržava analizu distribucije pola/uzrasta kupaca (DSS).
· Podržava redovne funkcije prepoznavanja lica (alarm na listi blokova, VIP prepoznavanje, nepoznati alarm, AI pretraga).

Izbor proizvoda

Izdvajamo

· Sprečava dupliranje podataka o kupcima.
· Podržava Ekclude Database.
· Pribavlja tačne statistike kupaca i omogućava izvoz izveštaja.
· Podržava analizu distribucije pola/uzrasta kupaca.
· Može se integrisati sa sistemima nezavisnih proizvođača putem FTP-a (može se prilagoditi) ili CGI.

Izbor proizvoda

Primenjuje se

Tržni centri
Prepoznavanje lica 2.0 može pomoći menadžerima maloprodajnih lanaca da dobiju precizne statističke podatke o prometu kupaca u prodavnici.

Luksuzne radnje
Prepoznavanje lica 2.0 može pomoći vlasnicima luksuznih prodavnica da lako uhvate slike lica redovnih kupaca ili čak sumnjivih ljudi analizom njihove učestalosti ulaska.

Auto saloni
Prepoznavanje lica 2.0 omogućava menadžeru prodavnice da vrši proveru i analizira statistiku prometa kupaca, što isključuje taposlene i osoblje obezbeđenja u prodavnici.

 6,717 ukupno pregleda,  13 videlo danas